Νέα ηλεκτρονική πύλη επικοινωνίας των δημοτών με το δήμο Θεσσαλονίκης

Ένα νέο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα του δήμου Θεσσαλονίκης πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή τους πρώτους μήνες του 2019, μέσω του οποίου θα υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας των υπηρεσιών του δήμου με τους δημότες και επιχειρηματίες. Αυτό ανακοινώθηκε μεταξύ άλλων σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αντικείμενο την παροχή αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες μέσω της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Παράλληλα, παρουσιάστηκαν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία περίπου 37.800 αιτήματα έχουν υποβληθεί στον δήμο Θεσσαλονίκης μέσα σε δύο χρόνια μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του. Πρόκειται για αιτήματα που αφορούν κυρίως τις Τεχνικές Υπηρεσίες, την Καθαριότητα και τη Δημοτική Αστυνομία. Από αυτά τα αιτήματα, τα 32.000 έχουν διεκπεραιωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου έχουν καταμετρηθεί 12.300 χρήστες, ενώ την εφαρμογή έχουν «κατεβάσει» 3.840.
«Το δικό μου όνειρο είναι το πως θα βγάλουμε ISO για τον δήμο αλλά αυτό θέλει δουλειά, πρέπει η κάθε υπηρεσία να κάνει έτσι τη δουλειά της ώστε να εξυπηρετείται ο δημότης» τόνισε ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις προσπάθειες που γίνονται εδώ και έξι μήνες για να μπορούν να γίνονται πληρωμές μέσω e-banking. Για να προχωρήσει ωστόσο αυτό απαιτείται, όπως εξήγησε, μία νομοθετική ρύθμιση.
Για έναν ψηφιακό ανασχηματισμό της πόλης έκανε λόγο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νίκος Φωτίου, σύμφωνα με τον οποίο γίνονται προσπάθειες για να εξασφαλιστούν περίπου 2 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό της νέας χρονιάς για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Όπως ανακοινώθηκε ο δήμος πρόκειται να συμμετάσχει πιλοτικά στο πλαίσιο του έργου «Αναδιοργάνωση και διοικητική μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού – Απλούστευση και προτυποποίηση διαδικασιών λειτουργίας ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού – Πιλοτική λειτουργία».