Δημοτική Εταιρεία
Πληροφόρησης, Θεάματος
και Επικοινωνίας
DimosThessalonikis
Δράσεις σε γειτονιές - Ξηροκρήνη

«Θέλουμε να διασκεδάσουμε, να μαγειρέψουμε, να κάνουμε ποδήλατο, θέατρο, κηπουρική, να κάνουμε πράγματα μαζί με τους γείτονές μας, να δώσουμε στη γειτονιά μας φωνή!».

Αυτό το Σάββατο, 1 Ιουνίου, η καρδιά της Θεσσαλονίκης χτυπάει στην πλατεία Γαλοπούλου στην Ξηροκρήνη, όπου η Δημοτική Ραδιοτηλεόραση (TV100 και FM100) σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Praksis», διοργανώνει μεγάλη ανοιχτή εκδήλωση με τίτλο «η Γειτονιά μας».

Η εκδήλωση περιλαμβάνει μουσική σκηνή με συμμετοχές από διάφορα σχήματα της πόλης, θεατρικές παραστάσεις, παιχνίδια και εργαστήρια για παιδιά, street art, παρεμβάσεις στο δημόσιο χώρο (graffiti, αστικές καλλιέργειες κλπ), έκθεση φωτογραφίας, μαγειρικές του κόσμου, επιδείξεις ποδηλάτου και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα, η TV100 οργανώνει για νέους - Έλληνες και μη - της περιοχής, ένα εργαστήρι εξοικείωσης με τις τεχνικές τους ραδιοτηλεοπτικού ρεπορτάζ, ώστε να μπορούν να διηγηθούν τις δικές τους ιστορίες και να αποτελέσουν τους "ρεπόρτερ της γειτονιάς" τους.

Περισσότερα...
 
Το "στοίχημα" της ΔΕΠΘΕ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΣΤΟΧΟΙ

aslanidouΟ Δήμαρχος Γ Μπουτάρης μου εμπιστεύτηκε τα δημοτικά ΜΜΕ , σε μια περίοδο δύσκολη για την πορεία και την επιβίωση όλων των ΜΜΕ σ όλη την επικράτεια, ιδιωτικών και δημοσίων. Μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ραδιοφωνικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας επαναπροσδιορίζουν στόχους, αναθεωρούν απόψεις για τον τρόπο λειτουργίας, θέτουν ερωτήματα και προβληματισμούς για το μέλλον τους.

Η ψηφιακή τεχνολογία διαμόρφωσε ένα νέο μηντιακό τοπίο, στο οποίο ο ρόλος του θεατή- ακροατή είναι διαδραστικός αλλά και συμμετοχικός. Η πολυπλοκότητα της ψηφιακής τεχνολογίας άλλαξε τη σχέση θεατή –μέσου. Αμφισβητείται πλέον η έννοια του παθητικού θεατή-ακροατή. Ο “¨Μcκόσμος” που δημιούργησε το διαδίκτυο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον κόσμο των αναλογικών media.

Ποιοι θα είναι οι χρήστες των ΜΜΕ της νέας γενιάς; Με ποιο κοινό θα συνομιλούν τα ψηφιακά ΜΜΕ και με ποιο τρόπο; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των digital natives όπως αποκαλούνται οι χρήστες της ψηφιακής γενιάς των ΜΜΕ; Σ αυτά τα ερωτήματα καλούμαστε να απαντήσουμε ως νέα διοίκηση της ΔΕΠΘΕ. Οι απαντήσεις απαιτούν θυσίες ,αλλαγές στις νοοτροπίες όλων μας, ανανέωση στον τεχνικό εξοπλισμό, ανανέωση δυνάμεων και ιδεών, συνεργασία και εμπιστοσύνη.

Επιπλέον ανήκω σ αυτούς που πιστεύουν, εξαιτίας ίσως της επαγγελματικής μου ιδιότητας, ότι τα ΜΜΕ λειτουργούν ως “παράλληλο σχολείο” και ότι αν η Εκπαίδευση και η Μαζική Επικοινωνία συνεργαστούν και η Εκπαίδευση θα γίνει πιο επίκαιρη και η Μαζική Επικοινωνία πιο αποτελεσματική στην κοινωνία.

Το στοίχημα είναι μεγάλο. Καλούμαστε όμως να το κερδίσουμε.

Σοφία Ασλανίδου

Αντιπρόεδρος στη ΔΕΠΘΕ

Καθ στην ΑΣΠΑΙΤΕ

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2
logotv100
logofm100
logoutexnis


ukash kart sat sitesi ukash
elektronik sigara e sigara esigaraci elektronik sigara